Bracelets,

Söndag idag j-aaoh! 

En helt underbar söndag. Humöret är på topp precis som igår och jag har nog aldrig mått såhär bra..

Tjänade 400 kronor innan idag och visst, det tog tid och det gjorde lite ont i ryggen, men snabba pengar är alltid skönt!

Fick ett nagellack av min moster som var lite rosa/aprikos och jag tyckte det såg fint ut, så jag testade det, och jag är kär! En alldeldes underbar färg som nu finns på naglarna, Mahh.. vackert vackert! :)

I eftermiddag blir det att fota med Annie och ta lite nya fina bilder! :)
Kanske slänger upp en eller två bilder sen, får se! :)

A-fil med  youghurt & jordgubbs chrunchy fick bli min lunch och ikväll blir det grillat igen!
Jag bara älskar vackert väder och snygga armband, men vilken tjej gör inte det? ;D 

Upptaderar bloggen ikväll som sagt kanske kastar in en bild :)

Dagens låt är helt klart ;  I gotta feeling - black eyes peas! (?) :D 
Helt underbar, får massa sommarkvällars feeling av den!  Delar med mig av mina favorit låtar då&då för att ni ska få samma glada känslor som jag får av de låtarna!

Hihi, Tjingeling!  

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0