Jobb...

Fick precis reda på att jag ska "jobba" i morgon, Juppi.. !
Tjänar 400kr på det, så tackar man nej? Ne-hee då!
Inte när man har min ekonomi, ack nej, jag behöver dessa pengarna om något!

Fick också reda på att jag ska jobba i ca 6 veckor och tjäna lite mindre än vad jag brukar göra, sen i November får jag 1000 kronor rakt i handen och lite till... smidigt, det börjar ta sig nu va(?) Härligt!

Humöret är på topp och mys tröjan är på, kvällen?
Ja, kvällen börjar gå mot natten och jag ska ta en kopp kaffe och avnjuta mitt naturgodis i soffan framför en bra film med lagom mycket romantik och komedi, ensam? Nej jag mutar mamma att stanna kvar tills hon somnar! :)
Gäller att ha en taktik, eller har jag fel?


Nu ska jag försöka vara lite social och dessutom ska jag hålla en viktig konversation med mitt hjärtegull. Så ni får ha det så bra så skriver jag mer i morgon.

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0