Kvitto?

God morgon, eller är den verkligen så som man vill att den ska va?
Vaknade tidigt i morse, väldigt tidigt.. varför har jag ingen aning om..  igår kväll somnade jag med en huvudvärk som heter duga omkring halv ett tiden, har nog aldrig mått så dåligt?!

Gick upp omkring 10 för att äta frukost och för att försöka vakna ordentligt och omkring ... 11 - 12 tiden så blev det att ta en helt osminkad och övertrött biltur med mamma för att inhandla kylvaror och liknande.
Och när vi står på City gross och ska betala... då fungerar inte kvitto maskinen, så det tog ca 15 minuter att få ut det sablans kvittot... drygaste betalningen jag varit med om! Ingen snabbkassa här inte!

Idag blir det att fortsätta med skolarbetena som jag ska lämna in.
Blir förhoppningsvis klar idag eller i morgon.
Annars tänkte jag sätta mig och scrapa lite :D

Uppdaterar kanske bloggen med bilder från scrapbookingen senare ikväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0