Ny blogg, jo men visst!

Ny blogg, ja jag vet att jag hoppar fram och tillbaka mellan olika blogg sidor.. men nu är jag här för att stanna på blogg.se!
Det lovar jag er! :D 

Jag ska försöka att uppdatera bloggen så ofta som möjligt, och göra den så bra som möjligt också.

Det kommer bli en seg blogg-start för mig, eftersom min kära dator är inlämnad för lagning, så jag använder mammas eller broderns dator så ofta jag får, och då ska jag försöka uppdatera!


Denna blogg, kommer handla om lite blandade saker.. men jag antar att det mest kommer bli skolan och resultaten efter de praktiska "uppdragen/uppgifterna" vi får, som jag kommer skriva om och visa bilder och sånt. 
Skulle de vara så att ni vill veta något speciellt så äre bara att skriva på, tackar er som sänder mig respons och kritik! (:
Så med det sagt så drar jag mig tillbaka för att försöka avsluta arbetet jag höll på med.


Kastar in ett litet "mini-test" också.

Tre saker jag inte förstår mig på: Falska människor, irrländare & politik
Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet: Papper, penna &mobilen
Tre saker jag gör just nu: skriver bloggen, dricker kaffe & lyssnar på musik
Tre saker jag vill göra innan jag dör: Flytta hemifrån,  resa till de vackraste landen & skaffa barn
Tre saker jag kan: sova, göra bort mig & vissla
Tre saker jag inte kan: åka skateboard, sjunga opera & köra bil
Tre saker jag tycker att du ska lyssna på: volbeat, shinedown & "hot revolver - lil wayne" :D
Tre saker jag skulle vilja lära mig:  sjunga så det låter bra, spela gitarr & köra bil (y)
Tre favoriträtter: Sushi, Quich & Kyckling/pasta sallad



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0