All there was, is now gone!

Söndagar... ja vad ska jag säga?
Inte min favoritdag precis!
 - Har en otrolig smärta i magen.. känns som att jag är överhungrig samtidigt som jag är supermätt?
   Försöker pressa ner maten, men då blir det bara värre...
   Någon som vet vad detta kan vara?


Kommer inte skriva så mycket mer idag, pga smärtan..
Försöker sakta men säkert ta mig tillbaka till bloggen igen, hoppas på " full recovery" inom kort!


Slutar nu på fredag, ska bli så grymt skönt med lov! :D
börjar sen den 7;e igen! :)

Hur länge har ni jullov? :)

Puss&Kram!


Kommentarer
Postat av: h a i d i s -

SV: okay, kul att du deltar i "veckans blogg". nu är det bara att hålla tummar och tår, att du är en av finalisterna på fredag! :)



kram!

2009-12-16 @ 23:14:04
URL: http://haidis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0