Now you see it, now you don't!

 

Jag har faktiskt blickat in på blogg.se men inte skrivit eller tagit mig in på min egen..
Har haft så mycket i huvudet nu den sista tiden att jag inte haft orken till att skriva något.

Men nu börjar jag ta mig tillbaka igen! Förhoppningsvis! ;D
Jul lov sedan den 18, skönt skönt!  I morgon är det julafton och vi är fortfarande inte klara med alla julklappar!
Jag är halvt... men mamma har en hel del kvar.. Katastrof!!
Julafton kommer firas hemma hos moster och kommer vara riktigt mysigt! :)
Har faktiskt sett fram emot att träffa henne! Som ni vet så är släkten liten vilket jag tycker är ganska trist.. men man då kan man ju unna alla lite extra eftersom man inte har så många att handla till! :D

Nu under dagen så blir det väl att städa här hemma och hjälpa Mamma lite, får se vad som händer helt enkelt!

Vart firar ni jul i år? :)

Puss&Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0