God söndagsmorgon!

God morgon mina söta änglabarn! :)





Som ni kanske märkte i gårdagens sista inlägg så blev det lite skumt...
Det beror på att jag bokstavligen talat somnade sittandes framför datorn, eller ja jag slummrade till (a)

Men nog om igår, det var då!  Idag är Nu och idag blir det nog roligheter med mamma innan hon far iväg till jobbet, kanske en bilresa till storstaden?
Ja vi får väl se vad hon har att erbjuda!

Kom precis ifrån köksbordet och har nyss ätit en mega god frukost, med nygräddade bullar, med bla. Brieost! Och vet ni vad? något som är riktigt gott, men som låter så-å fel! :D

Brieost + rödsylt!  helst blå / björn-bär sylt! Kanon gott!  hihi!


Glöm inte att hjälpa mig med vilken hårfärg jag ska ha! ;D
och glöm inte att titta in på Veckansblogg!

Puss&Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0