Jag som get?

Igår natt / i morse, så pratade jag med en viss Becci och en viss Jacob och samtalet spårade ut totalt!
Becci kallade mig för get och Jacob var allmänt seg. När becci övergett oss, så snackade jag och Jacob och så kommer han med en smart ( enligt honom) ide, om att visa mig en preview på en film som hette paranormal activity, som självklart skrämmer skiten ur mig, dock såg jag bara tills man såg publikens första reaktion ( efter smällen) och som en del av er vet, så är jag livrädd för andar och så, ni som vet det, vet varför också!
Och det gjorde såklart att jag fick jätte svårt för att somna, så Tack Jacob, Tack! ^^
Men Anniesen hjälpte mig. Tack hun!


Tror ni på andar?

Puss&Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0