Alla borde få en andra chans,

Som jag skrev i förra inlägget så blev det städning idag och jag tyckte det blev helt okej här inne, fick dock inte igång damsugaren, men det fixar mamma imorgon! :)

Senare efter maten blev det ner i stan och handla lite. Brännde hela "lönen" och gick lös inne på GinaTricot och gick därifrån en kofta, en mössa, ett par leggings och ett långt linne rikare, men 456kr fattigare, men jag är glad ändå! :)


 

bilden är kanske inte den bästa, men det var så det såg ut iallafall :)

nu ska jag kila iväg och göra makeup arbetet tills i morgon, för då är det praktik och vi ska ut och sminka!
skojskoj!  Jag kommer inte ha mobilen vid mig så jag kommer svara såfort jag är klar med sminkandet.

Juste!  den 31 oktober ska jag till danmark, så då är jag upptagen fram tills omkring 16 - 18 tiden! :)
och dagen innan blir det massa roligheter visst tjejer? ( ni som ska med! ) :D Längtar om inget annat! ;D

Nu kilar jag!
Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Emmelist

ja jimmy choo väskan är underbar. bara synd dom kostar fleeeeeeera tusen!! man vill ju ha flera! :)



jo allt är kanon! själv då??

2009-10-19 @ 23:02:08
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0