Breathtaking ,iskalla priser på Willys

Hejhopp alla läsare!
Nu är det såhär att jag inte bloggat för att jag legat i feber sedan tisdags morgon,
då jag vaknade hemma hos Louise och mådde riktigt dåligt,
hade haft en dålig natt med då jag kallsvettades och mådde allmänt dåligt!
Så.. tidig tisdags morgon, närmare bestämt 07:50 tog jag bussen från stp till tbg,
Sedan blev det iskall morgonpromenad på femton minuter på vägen hem.
När jag sedan kom hem blev det mys frukost med min älskade mamma och min storebror,
de tog sedan en bilfärd till storstaden, och jag kastade mig i sängen med täcket över huvudet och somnade.

När de kom hem, ville käraste mammi att jag skulle följa med henne och handla så att jag fick lite frisk luft,
och visst fick jag frisk luft... det var bara det att när vi sedan stod vid frysdisken på Willys började allt snurra,
jag blev varm i hela kroppen, så mamma fick ta tag i korgen och jag i frysdisken.
Som tur var så slapp jag dra till mig uppmärksamheten och trilla ihop, ne istället stod jag och andades
ut och in som en helidiot! Men blickarna föll inte på mig, puuh! Så tack ni som handlade på willys i tisdags för att ni sköter er själva och skiter i andra!  Fler personer borde faktiskt vara så!
Klart ska man hjälpa dem som behöver det, men man behöver inte bli överintresserad då något händer!
Mamma var så gullig att hon handlade hem glass till mig som jag kunde äta då jag känner mig jätte varm, så tack mammi, tack!
Det är faktiskt så att hon är min räddare i nöden. Vare sig hon tänker på det eller inte!

Igår skulle jag sprungit omkring på Gina och jobbat, men eftersom febern fortfarande spökade fick det bli att jag stannade hemma då med, och precis som tisdagen, blev det att sova, sova och sova lite till...
Nu har jag sovit så pass mycket att febern är borta, men yrsel och huvudvärk ligger kvar i kroppen.
Känner mig näst in till frisk och i morgon ska jag faktiskt försöka ta mig till skolan och som tur är har vi teori på idrotten, så jag missar ingenting!
Kanske har vi turen att vi slutar li-iite tidigare så att jag slipper komma hem så sent!
" den som väntar på något gott väntar aldrig förlänge"
med det sagt säger jag;
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0