Finally it's over! :)

Äntligen är alla flätor ute! :D
Tog ett bra tag men det var det värt, eller vad säger du hun?

Skulle ner och tvätta det och då blev det mängder av schampoo & balsam, samt en inpackning.
Ändå fick stackaren massor med tovor i håret. Lilla hjärtat, önskar jag kunde hjälpa dig :/

Nu ska jag försöka göra något åt detta, så ni får ha det så bra! :)
Efter hårutredingen blir det nog massa snack, sen en del sömn.
Så, sov så gott så skriver jag mer i morgon!
Puss&kram!

Tjingeling!



Kommentarer
Postat av: Emmelist

ja det ska bli riktigt skoj att hålla i en tävling för bracy! jag är helt tokig i armband så ska nog beställa lite nu också ;) allt bra med dig då?

2009-10-19 @ 14:42:37
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0