Halv åtta hos mig

Ärligt talat förstår jag mig inte på politik?!
Pratade bara om politik på samhälls lektionen idag och jag förstod nästan ingenting ;D
Fick en uppgift om att vi skulle läsa kommunallagen och sen skulle vi göra lite uppgifter till det.
Jag tror att jag ska sätta mig lite med det nu ;)
Har suttit och tittat på halv åtta hos mig, med mamma. Eller ja, iallfall den sista kvarten ;)
Så nu ska jag avsluta detta och sätta mig och göra klart arbetet, så jag blir klar, samtidigt blir det en kopp kaffe med mamma och planera lite inför sportlovet. Jag och Lojs kanske drar utomlands! :D

Juste ja!
Vi fotade klassfoton idag också ja, det glömde jag säga.
Nagel 3;orna var lätt ballast som " gangsters!", nästa år är det vi som ska ha något speciellt tjejer, glöm för fan inte det! :D Usch ja, tänk vad tiden går fort, känns som att jag stod nervös och spänd inför första träffen med klassen, igår. Men tack nej, det var längre sedan än då ;)
Haha!  Usch nej, nu ska jag se mammas pojkar och plugga.
Puss puss på er sötisar

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0