Hjälp mig!

Jag har ingen aning om hur jag ska ha mitt hår?!
Som jag skrev i tidigare inlägg vill jag har massor med kommentarer om hur jag ska ha det! ;D
Här är så som jag haft det tidigare! :)


1. Förlängning med lång snedlugg - Mörk med fåtal ljusa slingor!
2. Min egna längd [lite längre än axel-långt] med kort sned/vanlig lugg - Hel mörk
3. Förlängning med kort snedlugg och lockar - Mörkt/ mellanblond
4. Så som jag har det förtillfälligt. - Många ljusa slingor i min natudliga hårfärg.
5. Eget förslag
6. Eget förslag
7. Eget förslag
8. Eget förslag
9. Eget förslag
10. Eget förslag


Help me, please?! :D

Puss&Kram!



Kommentarer
Postat av: simone

sv: Tack så hemskt mycket vackra Ellinor :D Du är så snäll :D

2009-11-01 @ 22:08:22
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0