Hunger for you

Hemma igen från smink-jobbet.
Gick jätte bra och de blev jätte nöjda och sådär!
Alltid skönt att höra bra feedback och kritik så att man lär sig av sina misstag och vad man kan göra bättre.





Jag bara älskar detta  :D
Hade en väldans tur som kom in på denna linjen, ärligt talat så visste jag inte ens att makeup ingick i detta programet, men det gjorde det visst. Så jag är lyckligt lottad! :)

Nu ska jag städa mitt rum tills mamma kommer hem., sen drar jag ner till mitt hjärtegull! :D
Du är saknad ska du veta! <3

Smiter iväg nu och försöker få något i magen. Kastar kanske in ett inlägg innan jag ger mig iväg igen!
Puss & Kram!
Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0