"I hate to see you go, but I love to see you leave"

God morgon!


Ja, detta är verkligen en GOD morgon. Har precis ätit en väldigt god frukost med mammi och storebror.
Vaknade väldigt tidigt i morse av att jag fick ett sms och då upptäckte jag en nacksmärta jag aldrig haft tidigare,
Men förhoppningsvis så försvinner den inom någon timme eller så.
För sen blir det ju jobb, jobb, jobb!  När jobbet är klart så ska jag städa och lite så.
Sen kanske jag ska göra EN liten ändring i rummet.
Och ja jag vet att ni säger att jag möblerar om 24-7 men det för jag inte! :D
Bara lite då och då när jag känner för't (a)

Jag har verkligen fastnat för den där låten jag lade upp ett klipp på förra gången, herregud!
Den sätter sig verkligen på huvudet alltså! :)

Ne nu ska jag sitta och läsa lite om hur andra bloggerskor haft det. Om de nu är vakna!
Hihi! :)



Så;
Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Walentin

Sweet :)

2009-10-21 @ 00:48:21
URL: http://walentin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0