Look at you, back as you are"

God kväll !

Det blev inget inlägg igår för att jag hade så mycket att plugga!
och idag fortsätter jag. Prov i både natur och historia i morgon,
nu innan lovet blir det lätt att det är mycket läxa, men tänk så härligt det blir att vara ledig! :)

Jag är verkligen en Ä-K-T-A pratkvarn när det gäller samhällskunskap, varför vet jag dock inte, men snackar gör jag! ;D
Borde få MVG i diskutionsbetyg (stavning?) ! :D

Eftersom jag har så mycket att göra återkommer jag senare när jag känner att jag kan allt!



Tänkte såhär att, eftersom jag pratar så mycket om vad jag gör så jag köra igång en liten sak som kallas " Dagens fråga" då jag ställer en fråga till er läsare, och ni svarar genom kommentarer och om ni har någonting ni vill fråga så fråga på! :D

Tjingeling!





Kommentarer
Postat av: Walentin

sv : får ta det hela vägen nästa gång ;)

2009-10-22 @ 18:22:07
URL: http://walentin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0