Mirror mirror on the wall, who got the best makeup in this hall.

Efter mycket läsande och en del skrivande, så ska jag nu hoppa in i duschen för att kunna bli klar så fort som möjligt.
Eftersom Fia kommer och hämtar mig om ca 2 timmar, så det är lika bra att jag sätter igång och göra mig klar nu.

Hoppas bara hon hittar hit ^^ Jag antar att hon antingen skriver in adressen på GPS;en eller att hon har en karta från tex.. Eniro?
Fast kartor kan ju vara lite klyddiga... iallfall om man har kartsinne som mig. Då kommer man inte fram första månaden inte. Med andra ord så är jag verkligen jätte dålig på att läsa kartor.

Men nog om det nu. Funderar fortfarande på vad jag ska ha på mig idag... kanske slänger in en "dagens outfit" senare och är som de flesta andra bloggare.. 
Inte för att jag strävar efter att lika någon annan. Nej, jag kör mitt eget race! :D
Nej nu skriver mitt hår efter schampoo och balsam! 
Tror det får bli en väldigt varm dusch idag, svin kallt när elementet inte är på ju (A)

Slänger in en bra låt också till er, så ni kan roa er lite! :)

 


Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0