Morgontrött!

Lördagsmorgon och det efterlängtade höstlovet har startat!

Igår blev det historia och Natur prov, fick godkänt på naturprovet och tur är väl det? :)
Historian... hm. Ah där är det inte mycket att hurra för, haha!

Försov mig riktigt mycket och vaknade 06.20, så mamma fick köra mig till bussen som gick 07.00 och jag hann faktiskt med den precis! :)
Efter skolan blev det nya IKEA med mamma och storebror där vi gick vilse, både en, två och tre gånger. Men efter ett tag hittade vi rätt och det blev lite mys saker inhandlade, så som ljus och lite sånt! :)
Sedan bar det av till burlöv center, och jag blev ärligt talat KÄR i en dunjacka stadium! :O Ville inte lämna den i affären (a)
Men, eftersom jag inte hade pengar till en (vilket min storebror hade), så blev jag avis på T! :/
Min tid kommer då jag hämtar ut den där fin fina jackan! :D

Jag blev helt plötsligt väldigt sugen på att inhandla massa (stora som små) ringar! :D
Någon som har lite "ring"-tips? :D







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0