Naturgodis - Beroende?

Hur kan man köpa naturgodis för hela 109.43kr, när det kostar 129.95kr/kg ?
Jag tror ärligt talat att jag gått och blivit beroende av naturgodis...

Aja!  Efter modellandet, så orkade pappa inte laga mat, så han ville hämta någon slaskig pizza, men så föreslog jag sushi ( egentligen på skoj, men han tog det på allvar), så det blev att hämta en "familje sushi" som ligger på 30bitar.. Alltså 15 bitar var, eftersom brodern var så utnyttig att han åt en gyros(eller om de va kebab..)tallrik! Men ack nej, jag ska komma ifrån mitt onyttiga ju? :D


I morgon kommer jag kanske kasta iväg ett Väldigt tidigt inlägg, då jag ska upp kl 05.00 - 05.20 eftersom vi ska köra hemmifrån 07.15 och ni vet hur jag är.. tar väldigt lång tid på mig, då jag segar på morgonen (a)
För i morgon ska jag på "föroläsning" hela dagen i Danmark med salongen. Så vi ska träffas på Svågertorp ( där det världens näst största IKEA ligger ^^) klockan 08.00. Sedan tar vi tåget över till Danmark, sen blir det en heldag där!

Därför ska jag gå och lägga mig nu sötisar!


Sov gott, puss&kram!


Kommentarer
Postat av: Annie Marcher

Elinor Nilsson

Är den underbaraste tjejen jag träffat!

Du är den bästa i mina ögon och kommer alltid vara den bästa för mig att ha vid min sida. Jag lämnar aldrig dig och vår vänskap!

Älskar dig snäckan <3<3

2009-10-31 @ 01:03:55
Postat av: Elinor

Men åh gumman!

Gud vad gulligt skrivit, jag får ju tårar i ögonen!

Du är en helt underbar person och en helt fantastisk vän! Du anar inte hur mycket du stärkt mig genom åren gumman!

Tack för att du alltid ställer upp!

Älskar dig hunnybunn <3<3

2009-10-31 @ 01:07:46
URL: http://eelinornilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0