Plugghäst?

Goddagens! ;D

Kom precis hem från Malmö från att varit på praktik med makeup;en och sminkat äldre.
Efter det började magen kurra på både mig och min kära Lojs, så vi smet ner till BK och åt lite,
ganska onyttigt jag vet, men jag ska skärpa mig jag lovar (a) Har jag dessutom lovat mig själv också.
Snart kommer man igång med träningen också! :)

Massor att göra denna vecka när det gäller skolan, så jag ska sätta igång med pluggandet nu när detta inlägget är iväg kastat!
Sen blir det kanske en runda med brodern och hans vänner.. Men men får väl se vad det blir! :)


Dagens blogg blir emmelist! Rolig & intressant blogg från en cool bloggerska!

Nu kilar jag iväg!
Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Emmelist

vad roligt att du valt mig som dagens blogg. tusen tack snygging :D

2009-10-20 @ 15:43:50
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0