Proffessionails scandinavia!

Tidigt morgon tåg från malmö över till österport i Danmark där vi skulle ta bussen till gustav adolfs gade!
Sedan springa över till Park Bio och där skulle vi sitta i biografen och se på olika dekorationer från "skaparen" av proffessionails dekorationer... Herregud! säger jag bara! Vilka fräcka dekorationer! Kan inte förstå vart man får all kreativitet och insperation ifrån!
Min lärare var "försöks kanin" och fick fin fina dekorationer, som jag fotade dels för min och dels för er skull! :D
så jag kastar upp ett par tre bilder på naglarna! :D

För er som inte var där tycker jag synd om er, ni missade VERKLIGEN något!
Här kommer de dekorationerna (finger för finger), som min lärare fick! :D
[ klicka på bilderna för att se dem i större format! ]

       

Fräcka va? :D

Och på måndag är det våran tur att testa!

Nu kallar pappa till mat, så jag kilar!

Puss&Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0