Same, same never different.

En sak jag inte förstår..
Hur kan man umgås med en och endast en person hela tiden, dag ut och dag in.

Det kommer komma till en dag då ni börjar inse vad den andra gör som ni stör er på och ni kommer förstå att det är så mycket som ni vill ändra på den personen fast att ni inte kan, för ni har inte makten till att göra detta.

Du kan inte nu och du kommer aldrig kunna ändra på en person bara för att du tycker att personen ska vara på ett speciellt sätt, för att ge dig fördelar? Vad har dagens folk i tankarna?

Jag syftar inte på någon speciell när jag skriver detta, utan bara rakt allmänt.. För man ser vissa som slänger upp bilder på t.e.x facebook eller på bilddagboken, och det är alltid samma person som står bredvid och "strikes a pose". Jag har ingenting emot detta överhuvudtaget, men jag förstår bara inte varför man inte kan ha fler i sitt umgänge.
En del personer tror att man är sur eller att man inte pallar med dem för att man inte kan träffa dem varje dag, men kom igen va? Väx upp. det finns faktiskt fler människor i kretsen, ska man droppa allt bara för att man ska vara med en människa dag ut och dag in? Nej det är fel, så himla fel!

Nog om detta, kände bara för att skriva av mig lite! :)
Och som jag skrev innan " Jag syftar inte på någon speciell när jag skriver detta.."

Måste bara säga att " mamma melissa" , hennes blogg är helt fantastisk, var hos mitt hjärta här om dagen och så läste hon om förlossningen, gud!  Jag kan bara säga att jag beklagar, verkligen!  Måste vara hemskt!
Att man kan ha sådan livsvilja och sådan styrka.. ja det förstår jag inte, men gud vad jag avundas dig för att du är så stark som du är. Och Grattis till den lilla sonen som ni fick sen :)

 - - - Så om ni ska läsa en rörande blogg så läs hennes blogg  :)


Även Grattis till Stina Lee som fått sin lilla dotter nu. Hennes sätt att skriva blogg... så himla sött!


Nej nu ska jag återgå till att fixa lite inställningar i datorn och sen ska jag nog plocka undan lite kläder som ligger från igår. Tänkte testa lite olika sminkningar idag om ingen hör av sig om att hitta på något! :D

*Skolan i morgon och skönt ska det bli, ska förhoppningsvis få naglar och ja... jag har varit utan i ca 4 veckor¨så jag bryr mig inte om vi så ska sitta kvar till 18.45! Jag SKA ha naglar, det har du lovat mig Lojs! :D <3

Återgår till mitt, så får hörs vi! Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0