Tillbaka!

Okej, nu är det såhär att jag inte kunnat blogga för att jag inte varit hemma mycket på senaste tiden.
Men det är ändring på det nu, jag kommer förhoppningsvis kunna blogga dagligen nu, eftersom jag faktiskt fått en ny dator nu med!
Som ni säkert förstår har det hänt en del saker under tiden jag inte bloggat, så som;
Att jag fått ett större rum, färgat håret ( för första gången!) och sen har jag såklart gått i skolan med..

Förlåt till alla er som jag inte träffat den senaste tiden, vi kan prata om anledningen då vi ses eftersom jag inte tycker det är nödvändigt att sprida det över internet ochsåvidare!

Som sagt "I'm back on track!"

Nu ska jag fixa lite med min kära dator så vi ses och hörs
Tjingeling!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0