Våga visa dina kunskaper,

Igår blev det inget inlägg för att jag hann bara hem om och ta kläder och pengar, sedan var det att ta bussen till Louise för att sova där.
Anledningen till att jag kom hem så sent igår var för att jag och Louise satt över ganska länge på salongen, eftersom vi först byggde naglar på varsin modell, sedan byggde jag naglar på henne  (över fräck dekoration om jag får hålla med Lojs). Sedan byggde hon mina naglar ( naturella med pärlor på sidorna). Vilka jag blev jätte nöjda med. Så tack hjärtat ( ett stort tack!).
Sedan blev det att ta bussen till henne och sen fick det bli att gå ut med Vovvarna och där efter en lång sömn.
Började kl 12 idag, för att vi skulle ut på praktik med makeup;en. Skulle till Humanitetens hus där de hade föroläsningar och små utställningar. Gick faktiskt bra, var där mellan 12 - 16. Sedan tvingade jag med min käraste att följa med mig till Hansa och handla en tunika från gina och lite sånt :)

Kom precis hem efter en hård dag med massa rygg ont, men det får man ta om man vill bli duktig! (hihi)
Och nu ska jag äta lite mat, sedan så ska jag bara ta det lugnt.
Blir praktik i morgon på Gina Tricot mellan 10-18 sedan hem till Louise :)

Ha det bäst så hörs vi
Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0