Everything Changes - Staind

Helt underbart bra låt! :D


Sitter här med stor tjock-mys-tunika och har precis duschat.
Idag blir det att dra ut och träffa vännerna tror jag, och i morgon blir det att åka till Malmö med mammi och förhoppningsvis få den där jädra mobilen! :D  Om dem nu har den där, annars blir det väl att beställa genom nätet, för trelleborg har ju aldrig de mobilerna man vill ha! Antingen så är dem slut, eller så finns de bara inte i den buktien. GAH!  får spel! :D

Mysigt med -10 ute!  NEJ!  jag hatar kyla så ge mig värme, VÅR iallafall, om inte sommar (a)

Hihi, nej jag ska nog städa rummet och göra mig klar nu tror jag! ha det fint!

Puss&Kram!


Kommentarer
Postat av: simone

jaaa haha mysigt med kyla tycker jag :D

2010-01-05 @ 01:10:53
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0