Everything's not what is seams..

Satte alarmet alldeldes för tidigt i tron om att jag precis skulle hinna, men ne!
Då fick jag istället 45 minuters övertid.. så nu väntar jag bara på att klockan ska bli kvart i så jag kan ge mig av för en dag på salongen :D
Efter det blire fixa Monique's hår och sen träning och sola med Idisen!
Ikväll sover jag inte hemma, NOPE! Jag ska sova hos Lojs, sålänge det inte krockar med träningen ^^
hihi (a) -

Satt och kollade på ica reklamen "ulf bloggar" på en tjejs blogg och där hade hon också lagt upp en parodi på det. Ganska rolig men åh så rå parodi på ulf ^^ Haha!  Ah,  minns inte vad bloggen hette, men hon har iallafall legat på första sidan här på blogg.se!
Ne nu ska jag väl fixa det sista och sen tar jag mig in för en ny skoldag!

Apelsinjuicen är nog det som gör att jag klarar av att gå upp så tidigt, hihi! :D

Ha det fint!

Puss&Kram!


Kommentarer
Postat av: Playmates Of Sweden

skit bra blogg puss

2010-06-06 @ 14:21:04
URL: http://playmatesofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0