Tillfriskning och städning!

Efter att varit sjuk och isolerad från omvärlden i en vecka, så känndes det väldigt skönt att komma ut igår.
Träffade Emmy snäckan och hälsade på hennes pojkvän för att säga grattis, Hah! tänk vad skrattretande folk kan vara bara genom att öppna munnen... Sadly that some people are attentionwhores!
Men men..jag hade iallafall trevligt och tyckte det var kul!

Idag blir det bara att ta det lugnt, städa och ... bara ta det lugnt! :D I morgon är det salongen som gäller och ni anar inte vad jag saknat det!  Helt sjuk.. man är sjuk en vecka och bara önskar att man kan gå till skolan... Tror nog jag har någon psykisk sjukdom.. inte många som längtar efter skolan, eller har jag fel?!
Haha! Nog om det! Nu ska jag städa undan här och sen kanske jag bytar plats på bordet och byrån.. får se vad det blir har baslutsångest som ni säkert redan visste! :D

Nu kilar jag.
Puss&Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0