- City runda -

Vaknade upp av att solen sken rakt in i rummet genom springorna i persiennen. Hoppade in i duschen och efter ett tag kom mitt hjärtegull hit, vi låg och stekte och jag hade min nya bikini på mig, yumyum den gillar vi!!
Efter att vi grillats ett tag, så fick jag med Emmsan ner i stan, gick rundor och jag handlade två par skor och en ny väska! Jag är supernöjd och på torsdag blir det antagligen inköp av ett par inlines! YAO!
Ska ge mig fasiken på att lära mig åka, är sjukt bra träning för ben, lår och rumpa + att man får superfin färg om man åker i rätta kläder och långa sträckor, L Ä N G T A R !  ska bara få någon omtänksam och snäll person med tålamod att lära mig, hihi!

Tror det blir städning innan jag rör mig ner mot min fina pojkvän, när han nu kommer hem!

Här har ni bild på de nya skorna, yum yum dessa kommer användas flitigt!


De andra skorna och väskan går ni se sen!

Puss!

Kommentarer
Postat av: Cassandra Bergeling ♥

glad att du blev nöjd, dösnyggt blev det! :)

ohja, det är ett måste! (: <3

2010-06-30 @ 01:55:00
URL: http://cebee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0