Underbart!

Vill bara tacka min underbara Cass, för att allt hon gjorde för mig igår, jag vet du har ont efter operationen stumpan, men hoppas går-dagen inte var till förmycket besvär. Tusen tack för allt, jag blev super nöjd! :)

För er som inte visste.. så var jag och Casseli i Malmö igår och handlade lite saker, kan kasta upp några bilder senare, köpte bland annat ny bikini! Yihoo! Leopard faktikst! shit vad jag blev kär i den direkt när jag såg den! :)
sedan blev det att hon fixade mitt hår, så nu har jag hår ner till en bra bit på ryggen! :)
Blev riktigt sugen på att göra min tatuering nu nu nu nu nu. Men det går vänta.

Idag kommer min älskling Emmsan hit och chillar i solen, så förhoppningsvis blir man lite brunare (a)
Ska nämligen steka värre än Kissie gör med sin bunr-utan-sol / solarium ... blablabla! :D

Vi ska nämligen bli brunare än  OBAMA! Eller hur emmsan?! :D


Nu kilar jag in i duschen innan darling kommer! :) Pusspuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0